Nov 17, 2012

Bercerita tentang PAKISTAN...

SALAM
hai semua...
memandangkan skang nie aku sgt2 tak bz...
maka byk la aku mengarut2...
hahaha...

kat PG Room nie kan dah bertambah seorg lagi penghuni...ZaRa ZaiDi namanye...dari PAKISTAN...
memandangkan kitarang budak2 kat PG nie tak bz bebeno...maka bercerita lah kitarang pasal pakistan....Zara siap kuar Peta PAKISTAN ag...abis semua tempat best dia tunjuk...adohai lau la den Kayo....hehehe...i hope one day...n dapat la aku g cna...yang paling gila lagi adalah textile dia yang murah n chantek yang teramat...maka teruja gile...n rasa nak bagi je duit suh belikan kain ke...pashmina n apa yang berkaitan sebab dia blik cana bulan 1 nie...hahahaha....

 tu dia peta PAKISTAN...ambik ko

 siap kuar buku ag...hehehe (abaikan meja cik oja yang gila bersepah)

i hope one day dapat pi cna...



2 comments:

Asningtiyas Nasdja Putri said...

Teringin nak pi sana juga ;)

datin muaz said...

eh! x pena nampak pun .ZaRa ZaiDi tu..btw, nk tompang kirim juga pashmina segalanya yg cantik..muwaahahahaha