May 12, 2012

Hari Kokurikulum UNIMAS 2012

salam
hai korang...
ari nie nak cite pasal Hari Kokurikulum UNIMAS lak...
dulu masa aku ambik degree tahun 2006, ko-Q tak de merit or jam kredit...
atau yang lebih ringkas, lau tak de ambik ko-Q pun leh je convo...
tapi skang zaman dah berubah...
ko-Q dah diwajibkan kat UNIMAS nie...
aku rasa bgus kot camnie...jadi student dapat lebih pengalaman (aku dulu masuk suksis)...
n masa yang terluang tu tak la dibazirkan tanpa ada aktiviti2 yang berfaedah...tak gituwwwww...hehehehe

so ari tu aku ada la pi tengok Hari Kokurikulum UNIMAS 2012 kat dataran UNIMAS...
malas aku nak tulis panjang2...
maka korang tengok je la gamba yang aku sempat ambik ye....



 persatuan kayak
 persatuan selangkah ke menara gading
 tak pasti persatuan apa.....BAYU kot





2 comments:

Meor Adzim said...

terbaiklah entry nie :) cahayakeagungan.blogspot.com

Aminah abd karim said...

tq meor.... ^_^