Feb 23, 2012

bz itu ini

salam hai semua....
sebenarnye banyak cite aku nak upload minggu nie...tapi bz sgt...tak larat rasanye diri ni...
first bz ngn animation
second bz nak pi wat QA kat penang n kl
third bz ngan faz yang skang ada kt ICU

masalah animation.....
baru je settle n alhamdulillah semua nye berjalan ngan lancar sama cam mana yang aku ingin kan....
masalah QA plak...settle...tapi aku tak packing ag benda2 yang aku nak bawa pi penang n kl...peh...serius aku penat nak mampos.....
masalah faz la...peh...buat aku risau memanjang...hope keadaan fajrina ajmal binti mohd sukri (merangkap junior aku) akan ok sikit dari semalam...tak dapat nak 24 our tunggu kat depan icu tu sebab terlalu banyak benda nak kene settle....apa2 pun akak sentiasa doakan kamu...tapi satu je yang aky bengang skang nie...boleh ke Dr. sampai skang nie pun tak tau dia sakit apa....bengang aku....dah 4 ari kot kat icu nie....banyak gak penyakit yang keluar dari mulut Dr. tapi semuanye salah...hope ari dr boleh bagitau perkaja sebenarnye la...huhuhuhuuuuu


sekian...ini ari update yang aku leh tulis tuk minggu nie....


MOOD :sedey

No comments: