Aug 8, 2011

Hajjah Sitt Al-Wuzara ~ dah kantoi ke MAKCIK~..

makcik tu bersama Marina.....

salam semua....
apa kaba...
cam ne puasa ari nie...ok tak....

Hari ni pagi2 ag aku duk jelajah blog....peh...mmg gempak ah.....sebelum nie aku tak tau pun kewujudan blog si Hajjah Sitt Al-Wuzara nie......mmg gile ke apa dia nie.....or kurang normal myb.....sedih aku bila baca blog dia....apa yang kite patut buat ngan org cam nie???? dia ni dah kes parah.....lau sakit dah boleh dikategorikan dalam tahap kritikal.....pada sapa kite harus kemukakan hal nie kan....aduh......

tapi tak pe...dengan maklumat yang aku dapat dari bolgger che-armad dan andyhowtt aku kongsikan maklumat tentang makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang saja je bikin onah nie k.....

Gaysec skang nie ada mendedahkan bukti ini dikatakan Hajjah Sitt Al-Wuzara sudah mula kalut, ini yang dikatakan di fb Gaysec

[UPDATE] #OPS RAMADAN: Makcik Hajjah Al Wuzara sudah kalut.. kelihatannya dia sudah mula memadamkan semua jejaknya (traces)..tapi tindakan bodoh sebegitu hanya memerangkap dia sahaja.kerana kami awal2 lagi sudah menyimpan screenshot dan semua bukti2 amoi atheist ni.

GaySec telah membongkar siapa makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara yang sebenarnya...korang leh klin MAKCIK nie...lau nak tengok blog dia......kat cni ada slide show ttg makcik tu http://www.scribd.com/doc/61799442/Hajjah-Sitt-Al-wuzara2 korang baca la sendiri k...
TAHNIAH AKU UCAPKAN PADA GENG2 GaySec ........korang mmg terbaikkkk!!!!!!

nie bukti daftar pengundi yang aku ambil di che-armad kredit tuk tuan punye blog....


nie lak identiti diri si makcik tersebut......


aku ade search apa hukum menghina / mencela Allah Azza Wajalla, atau agama, atau Rasulullah shallallahu alaihi wasallam, atau menghina para sahabat yang mulia....
korang leh klik kat M-voa islam atau kat aliqsafuan


harap kita sama2 mendapat iktibar dan pengajaran dari apa yang telah makcik nie buat...jgan sesekali kite menghina / mencela Allah Azza Wajalla, atau agama, atau Rasulullah shallallahu alaihi wasallam, atau menghina para sahabat yang mulia.....
sekian....

wassalam.

No comments: