Aug 2, 2011

Aku di buang kolej

hai semua...apa kabo?
selamat menunaikan ibadah puasa tuk ari kedua nie k.....

Ari nie ade berita tak best....
kolej Bunga Raya ngan Gediknye mengeluarkan notis suh kitarang kuar dari kolej ujung bulan nie...(dah cam gaya2 tak bayar duit sewa la plak)...walaupun nampak cam sopan santun je dia tampal notis....tapi natijahnye....mereka tu sengaja je nak halau kitarang...bengang beta tau.....dah la bulan puasa...sengaa je nak dera kitarang....korang tak pose ke apa? tak tau ke letih nak mengangkut barang....aku dah la duk kat tingkat 2 (a.k.a tingkat 4 lau masuk LG n G)...peh gile lah...berapa kali turun naik tangga aku nak pindahkan barang2 aku nie...aku rasa seminggu baru siap pindah barang...banyak kot.....dah la tu...tak pasal2 kopak duit aku nak kena sewa keta.....nak pindahkan barang...aduh2...ingatkan nak berjimat...tapi rupa2nye.....melayang2 duit nie...nasib baik aku tak yang bayar duit kolej ( maklum la free kan...angkaran dapat biasiswa)...agaknye sbb tu kot diarang nak buang kitarang...ye lah...duk tanpa bayar kan...hehehe...tapi tu semua hak kitarang apa...dah bagi biasiswa tu...bagi la betul2....bagi la kitarang duk kolej...jgn sampai kitarang kene duk kat luar UNIMAS plak...kan ke naya namaye tu...cisssss......


nie bukti notis yang diarang tampal kat depan apartment.....(tak sopan betul...bagi la surat rasmi ke...apa ke....) hampeh betuul :



2 comments:

iedaurora said...

bulan puase pun leh excersise ape pindah barang tu, paling2 pun pengsan je min..

amiena said...

hahaha...tu ok lagi...dapat pulak blok puaka....peh...bulan puasa ok lagi hantu kene rantai...cam ne lak nnt pas raya...takut ooo