Jul 19, 2011

Aktiviti singgang dimalam hari

salam...
hai semua.....
ari ni begitu rajin aku meng upload kan cerita2 aku n sesetengah cerita tu mmg dah basi gile...hahahhaa...so nie cite pasal malam semalam.....aktiviti singgang aku bersama zie n nisa....apakah aktiviti tersebut??????????

ermmmm....aktiviti tersebut adalah mengasapkan muka dengan kain resdung yang dibakar....untuk apa?????? ianya adalah bagi mengeluarkan hama resdung yang terdapat dimuka aku , zie n nisa.....maklum la...muka aku skang nie teruk gile...ntah cam ne kat bahagian dahi kanan tetiba je ade jerawat kecik2...aduh...sabo je la.....tu pasal cari penawar hilangkan jerawat tu...nie semua adalah jangkitan dari kak feroza yang kulit mukanya licin sesangt....gile jeles kitarang tengok......


so aktiviti singgang kitarang tu mmg best la....aktiviti memanjakan muka katakan...best la...rasa ringan je muka ni pas bt asap tu....bahagian bawah mata mmg byak kuar hama2 warna kuning....mmg best...rasa segar gila muka pas bt tu......maka aku rasa aktiviti singgang kitarang tu akan menjadi rutin mingguan la pasni...hehehehe


nie contoh kain tu.....tapi aku beli jenama lain.....
3 batang rm5 je....leh pakai tiga kali...mmg murah

sekian,
wassalam

motif:

promo......korang ptut try gak...semua org kan ade resdung.....

No comments: