Feb 14, 2011

MeJa SaYa Yg BeRJaSa

salam semua.....

ari nie cam nak cite pasal meja yang banyak jasanya pada Aminah Abd Karim a.k.a Mien a.k.a saya lah tu orangnya hehehe...

ini cerite pasal meja dan saya

diari dan labtop saya

buku - buku

pic mereka yang tersayang

jadual kerja saya

hasil kreatif dari zie n shira

anak - anak bear pemberian junior tersayang si pah




maka tempat meja ituw berada adalah di tingkat 2, Postgrad Room, Fakulti Seni Gunaan dan Kreatif, Universiti Malaysia, Sarawak. Mengapa saya nak bercerita mengenai meja ituw ? kerana saya sangat sayang meja ituw....hehehe.....kenape saya sayang meja saya ? kerana dia banyak berjasa...kenapa meja ituw banyak berjasa ? kerana segala research yang saya lakukan adalah di atas meja itu...

Maka !!!! dengan ini...aminah mengistiharkan bahawa meja ituw adalah meja yang sangat berjasa kepada saya ketika saya menjalani research master saya.....tq meja......muahx3... kite akan setia selama 1 1/2 tahun lagi tau meja...hehehe...

No comments: