Jun 5, 2009

DAH NAK KE UPM LAK


salam korang
aku tak de cite menarik yang nak di kongsi ngan korang semua...
ari2 pun wat bende yg sama je...\latihan2.....
tapi ahad nie kene sambung latihan la lagi........

tapi kali ni kene pi UPM lak pulak....

hehehehe...

so tak sabar lah aku nak balik semenanjung

bukannya tak sabar pasal latihan tu....

tapi tak sabar nak balik kg daaa....

ibu....ayah.....akak rindu la......

2 comments:

pal7 said...

x sabar nk balik seri merlong ye..hehe

amiena said...

tau tak pe
pal ambik mien kat upm leh tak?
hehehehhee